Bee Your Best!

The project was created to symbolize spring and the new year in 2020 for the students at Arenales.

The slogan «Bee Your Best!» is a reminder to the students to always try their best in school and be the best person they can be. It is also a reference to the spring when Bees are flying around pollinating flowers, making honey, and being productive. All the students from Primary were asked to write their names on each bee in their class.

The bees are flying around their hive that represent all four houses of the school. Everyday the students will walk by the poster and remind themselves to be the best they can be.

El proyecto fue creado para simbolizar la primavera y el año nuevo en 2020 para los estudiantes de Arenales.

El eslogan «Bee Your Best!» Es un recordatorio a los alumnos para que siempre den lo mejor de sí mismos en la escuela y sean la mejor persona posible. También es una referencia a la primavera cuando las abejas vuelan alrededor de las flores polinizadoras, producen miel y son productivas.

Se les pidió a todos los alumnos de Primaria que escribieran sus nombres en cada abeja de su clase. Las abejas vuelan alrededor de su colmena que representan las cuatro casas de la escuela.

Todos los días los estudiantes pasarán junto al cartel y se recordarán que deben ser lo mejor que pueden ser.

Bee Your Best!