escudo_cliff
2 Pts.
escudo_orion
17 Pts.

Arenales News: What happens in English Workshop?

Continuamente suceden cosas importantes en el mundo y en Arenales no queríamos quedarnos fuera. Hemos seleccionado y trabajado algunas noticias que hemos presentado en clase de inglés como auténticos profesionales.

Everyday we see news that struck the world and we did not want to be just outsiders but part of the process. We have selected and analysed some news that we have broadcasted like proper journalists.

Una de esas noticias es el día del teatro rápido. La semana pasada leímos un texto acerca de David Copperfield y luego teníamos que inventarnos nosotros una escena a partir de lo que hemos leído… Dos días de trabajo reducidos a una obra ¡en cuatro minutos! ¡¡Fue super divertido!! Seguiremos informando.

So this Friday the English workshop students in first year made some acting scenes. They had the two days before Friday to prepare the scripts and Friday to act. They had four minutes to perform the continuation of David Coppedfield’s story,which they read on Wednesday.

¡Suscríbete a nuestra newsletter!